Ideeën, suggesties of een klacht?

Wij kijken altijd naar mogelijkheden om onze service- en dienstverlening te verbeteren. We ontvangen daarom graag uw ideeën en suggesties. Deze kunt u het beste kenbaar maken bij de medewerkers die direct betrokken zijn. Loopt iets niet naar tevredenheid? Dan kunt u hierover een klacht indienen. Het liefst natuurlijk eerst bij uw vaste contactpersoon of andere betrokken medewerkers.

Heeft u behoefte om uw vragen, mening of onvrede op een andere wijze kenbaar te maken?

Met vragen of meldingen over algemene onderwerpen kunt u terecht bij de cliëntenraad van de locatie waar u woont of bij u in de buurt:

  • Swaenewoerd (ook voor cliënten in Raalte, Luttenberg, Heino en Broekland)
    LCR Swaenewoerd
    E-mail adres: lcrswaenewoerd@zgr.nl
  • Angeli Custodes
    Han Struik
    E-mail: lcrangelicustodes@zgr.nl
  • Schuilenburg
    Anne Hulsink
    E-mail: Schuilenburgraad@zgr.nl
    Telefoon: 0572 – 760100
  • Stevenskamp/Stevenserf (ook voor cliënten in (Nieuw) Heeten, Wesepe en Lettele)
    Ben Schoorlemmer
    E-mail: lcrstevenskamp@zgr.nl
    Telefoon: 06 – 50898163
  • Brugstede: Riky Harink (ook voor cliënten in Mariënheem)
    E-mail:  lcrbrugstede@zgr.nl
    Telefoon: 0572 – 32 80 70

Met vragen of meldingen over onvrijwillige zorg of de wet zorg en dwang kunt u terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon wet zorg en dwang:

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van LSR. Zij heeft een bemiddelende rol bij klachtenbehandeling.

Klachtenfunctionaris en klachtbehandelaar

LSR – landelijk steunpunt (mede)zeggenschap

Nicole Oosterbroek (LSR)
E-mail: n.oosterbroek@hetlsr.nl
Telefoonnummer: 06 – 15642882

Voor klachten m.b.t. de wet Zorg en dwang is ZGR aangesloten bij de Klachtencommissie onvrijwillige zorg (KCOZ).

Onze klachtenprocedure is beschreven in de klachtenregeling. Klik hier om naar de klachtenregeling te gaan.